پژوهش‌یار

مجموعه‌ای از قابلیت‌های من در یاری شما

پژوهش‌یار

مجموعه‌ای از قابلیت‌های من در یاری شما

ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که وقت یا حوصله کافی برای تنظیم کردن یا شکل دادن و قواره بخشیدن به ظاهر تحقیقات خود را ندارند !!! استفاده از برخی نرم‌افزارها از قبیل LaTex, Illustrator, Photoshop, PowerPoint و ... جهت ارائه خروجیِ کارها و تحقیقات، برای خیلی‌ها خسته کننده و گاهی عذاب‌آور است !!!

اینجا وبلاگی است برای جذب سفارش در زمینه طراحی لوگو با Illustrator، طراحی جلد با Photoshop، طراحی شکل برای مقالات و پایان‌نامه‌ها با Illustrator، حروف چینی مقالات و پایان‌نامه‌ها با LaTeX و XePersian

شماره تماس : 09112457756
پست الکترونیک : j.jalali.ssp@gmail.com
طبقه بندی موضوعی

فروش LASCAD در ایران

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

بسمه تعالی 

اینجانب مهندس امین حسینی در راستای کمک به بخش آموزش و پژوهش در دانشگاههای کشور عزیزمان ایران، پس از مدتها تلاش بی وقفه و جلسات و رایزنی های متعدد اساتید و مهندسین مختلف با رئیس شرکت نرم افزاری تحلیل و طراحی لیزرهای حالت جامد lascad(پروفسور کنراد آلتمن)، موفق به دریافت تخفیف و مزایای چشمگیر در خرید نسخه کامل این نرم افزار شده و نسبت به قیمت اصلی نرم افزار، 4 تا 6 میلیون تومان تخفیف به همراه 5 یا 10 نسخه شبکه ای گرفته ام.(این در حالی است که دکتر آلتمن نرم افزار را با قیمت اصلی تنها در قالب یک نسخه به دیگر کشورها فروخته است.).

از جمله ویژگی های این نرم افزار اریجینال، قابلیت ارتقا آن به نسخه های بعدی توسط شرکت فروشنده می باشد که این مهم در نسخه ناکامل و کاملا نامطمئن و بدون قابلیت ارتقای قفل شکسته دیده نمی شود. 
(قیمت اصلی شرکت با فروش تنها یک نسخه6000 یورو) 
(قیمت حال حاضر در ایران:3500 یورو برای تنها یک نسخه غیر شبکه ای، 4000 یورو برای 5 نسخه شبکه ای، 4500 یورو برای 10 نسخه شبکه ای).

قیمت های حال حاضر ایران مقطوع می باشد.

در صورت تمایل به خرید این نرم افزار می توانید با اینجانب تماس حاصل فرمایید.
09171018955 
با تشکر
.

---------------------------------------------------------

 این مطلب از وبلاگ ایشان برداشته شده.

۹۳/۱۰/۱۲
جلال جلالی

LASCAD

فروش نرم افزار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی